Do Przeczytania

To taka moja “mała” lista tego co mam zamiar przeczytać – nie wiem ile mi to zajmie bo w bibliotece nie zawsze kieruję się tym co sobie postanowiłam i często zabieram coś co przyciągnie mój wzrok. W dodatku niektórych pozycji pewnie nie znajdę i będę zmuszona do ich zakupu. Oczywiście pojawi się też zjawisko “przynudzania” więc książkę rzucę w kąt 😉 Lista będzie się na pewno wydłużać.

Do Przeczytania:

  • Dziwne losy Jane Eyre – Charlotte Bronte^
  • Kochanek Lady Chatterley – D.H. Lawrence
  • Żydówka z Toledo – Lion Feuchtwanger
  • Młyn nad Flossą – George Eliot
  • Tessa d’Urberville – Thomas Hardy
  • Targowisko próżności – William Thackeray
  • Pani Bovary – Gustave Flaubert
  • Szerokie Morze Sargassowe – Jean Rhys
  • Dziewczyna z pomarańczami – Jostein Gaarder
  • Lolita Vladimir Nabokov
  • Kwiat śniegu i sekretny wachlarz – Lisa See
  • Miłość Peonii – Lisa See
  • Przeminęło Z Wiatrem – Margaret Mitchell
  • Buszujący W Zbożu – Jerome David Salinger
  • Amerykańscy Bogowie – Neil Gaiman
  • Nigdziebądź – Neil Gaiman
  • Achaja – Andrzej Ziemiański*
  • Mgły Avalonu – Marion Zimmer Bradley
  • Atramentowe Serce – Cornelia Funke
  • Atramentowa krew – Cornelia Funke
  • Atramentowa śmierć – Cornelia Funke
  • Królowa Pajęczych Otchłani – Paul Kidd
  • Wojna i Pokój – Lew Tołstoj
  • Folwark Zwierzęcy – George Orwell
  • Doktor Żywago – Borys Pasternak
  • Duma i Uprzedzenie – Jane Austen
  • Rozważna i Romantyczna – Jane Austen
  • Mansfield Park – Jane Austen
  • Emma – Jane Austen
  • Niebezpieczne Związki – Pierre Choderlos de Lacos
  • Labirynt – Kate Mosse
  • Sprawiedliwość Owiec Leonie Swann^
  • Silmarillion – J. R. R. Tolkien*
  • Dzieci Hurina – J. R. R. Tolkien
  • Sto Lat Samotności – Gabriel Garcia Marquez*
  • Miłość w Czasach Zarazy Gabriel Garcia Marquez
  • Tam Gdzie Spadają AniołyDorota Terakowska
  • Samotność BogówDorota Terakowska
  • Przedostatnie MarzenieAngela Becerra*
  • Tkacz Iluzji Ewa Białołęcka*^
  • Trzepot Skrzydeł Katarzyna Grochola
  • Nieznośna lekkość bytu Milan Kundera
  • Pięć Lat Kacetu – Stanisław Grzesiuk^
  • Siewca Wiatru – Maria Lidia Kossakowska*
  • Nie Ponaglaj Rzeki – James Conroyd Martin
  • Ostatni Wykład – Randy Pausch
  • Gra AniołaZafon Carlos Ruiz
  • Prawiek i inne czasy – Olga Tokarczuk
  • Czarny Ptasior – Joanna Siedlecka

Legenda:
Książka – przeczytana
Książka – wyzwanie
Książka – odrzucona
Książka* – zaczęta i niedokończona

Książka^ – polecane

4 thoughts on “Do Przeczytania

  1. Widzę, że lwią część listy stanowi kalsyka i lektury na nasze wyzwanie 🙂 “Sto lat samotności” nie spodobało Ci się na tyle, aby je dokończyć?P.S. Lisa See napisała “Kwiat śniegu i sekretny wachlarz” 😉

  2. “Sto lat…” zaczęłam i jakoś tak nie wzięłam się za nie ponownie. Początek mnie na pewno nie zainteresował.Lista to głównie klasyka bo zawsze jej unikałam:) ale niektóre tytuły pasuje znać. Lista się jeszcze zapełni. Na razie spisałam to co miałam na zniszczonej już kartce.Dziękuję za poprawkę, a tytuł kopiowałam z jakiejś strony z recenzją – trochę się usprawiedliwię;)

Leave a comment